Ty brďo

 

nevím, čím to je,
ale vždycky skončíme v Indii...

Dlouhodobá strategie využití Google Učebny


Dlouhodobá strategie využití Google Učebny

Opravdu je zbytečné zakládat nové kurzy na každý měsíc online výuky. Nebuďte hrrr, podívejte se na vše z nadhledu. Vytvořte si dlouhodobý plán, jak Učebnu a jednotlivé Kurzy organizovat. 

Nyní vás tvorba obsahu stojí čas a energii. Máte kompletně připravené podklady. S trochou plánování vše zúročíte v září nového školního roku.

Už nyní přemýšlejte, jak budete učit v září

Sám používám Google Classroom jako hlavní zdroj vzdálené podpory výuky už několik let. Za tu dobu jsem přišel na pár vychytávek, které mi šetří čas.

Toto video trvá 30 minut. Podívejte se na něj. Pokud aplikujete alespoň malou část z toho všeho, budete v září připraveni a vaše nové kurzy připravíte během 5 minut.

A to se vyplatí. 

30 minut plánování = ušetřený 1 rok práce

Obsah videa

  1. Proč vůbec dlouhodobě plánovat obsah Učebny a Kurzů
  2. Aktivní kurzy a práce s archivem
  3. Zásady pojmenování kurzů
  4. Organizace kurzů na Disku
  5. Členění Kurzů na témata
  6. Přehledné pojmenování úkolů
  7. Vše lze kopírovat a znovu použít
  8. Klonování kurzů
  9. Modelový postup přechodu na nový školní rok
  10. Jak se chová kopie kurzu
  11. I materiály kurzu lze znovu používat
  12. Banka komentářů nebo Rubriky vám ušetří čas při opravování. Lze je také recyklovat. 
  13. Závěrečné zamyšlení

Co nelze (zatím) vyřešit

Učitelé nyní řeší přechod do druhého pololetí. Učebna ale neumí členěné kategorie známek. 

Zatím tedy nelze počítat odděleně prospěchu v rámci kurzu. Pokud tedy učíte v jednom kurzu celý školní rok, prospěch druhého pololetí bude zahrnovat i úkoly (a jejich body) z prvního pololetí. 

To by se dalo vyřešit založením nového kurzu na nové pololetí. Ale - je možné, že příští rok nedodržíte tematický plán a budete pracně přetahovat materiály z kurzu do kurzu. Zde je tedy volba na každém z vás. 

Scroll to the top